معرفی سایت های تولید محتوا

۴۷۷ بازديد

معرفی سایت های تولید محتوا

تولید محتوا مهمترین بخش در پیش برد کسب و کارهای الکترونیک . اینترنت مارکتینگ به واسطه مدیوم های مختلفی نظیر اینستا گرام، تلگرام، یوتیوب و همچنین وب سایت است. از این رو تصمیم گرفتیم در این مطلب 5 وب سایت تولید محتوای معتبر را برای شما معرفی کنیم.

 

 

1- سئو اورتگ

همانطور که از نام این شرکت می توان حدس زد، فعالیت اصلی این شرکت در زمینه سئو وب سایت است و از آنجا که تیم این شرکت اعتقاد راسخی به انجام فرآیند بهینه سازی سایت به روش ها کلاه سفید دارد، حضور یک تیم تولید محتوای قدرت مند برای آن ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. این تیم متشکل از نویسندگان، سئو کاران، گرافیست ها و تصویر برداران و صداگذاران است که خدمات مختلفی را انجام می دهند . برای دسترسی به سرویس های این گروه می توانید روی واژه سایت تولید محتوا و یا نام آن یعنی اورتگ کلیک کنید.

2-سئوکار

سئوکار در ابتدا فعالیت خود را از یک پروژه تحقیقاتی در گروه کامپیوتر، دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه علوم و تحقیقات تهران با همکاری جمعی از اساتید مجرب و دانشجویان کارشناسی ارشد نرم افزار، شروع نمود. هدف از این پروژه تحقیقاتی بدست آوردن یک فرآیند جهت بهبود رتبه وب سایت در صفحه نتایج موتورهای جستجو بود زیرا با وجود ميلياردها صفحه وب و افزایش روز افزون آن‌ها، مرتب سازي این صفحات و نمايش بيش‌ترين نتايج مرتبط به کاربر و قرار گرفتن در رتبه های بالای صفحه نتایج موتورهای جستجو کار پيچيده‌اي است. سئوکار به تولید محتوا نیز مشغول است.

3-فرامحتوا

شرکت دانش‌افزاری فرانگار به عنوان یک ارائه‌دهنده‌ی خدمات طراحی و توسعه‌ی کسب‌وکارهای آنلاین، پیوسته رؤیای ساختن داشته است. فرامحتوا تحقق یکی از این رؤیاهاست. فرامحتوا یک آژانس تخصصی بازاریابی محتوا است که امکان مدیریت فرآیند بازاریابی محتوا از تدوین استراتژی تا تولید، بهینه‌سازی کانال‌های انتشار و حسابرسی محتوا را فراهم آورده است. تدوین چشم‌انداز استراتژیک محتوا برای مدیریت ارتباط شما با ذینفعانتان؛ مهم‌ترین رسالت وجودی فرامحتواست. مهم نیست چه کسی تولیدکننده‌ی محتوای شماست، شما اول باید بدانید چه چیزی را با چه استانداردی برای چه کسانی و با چه هدفی تولید و در چه زمانی از طریق چه کانالی منتشر کنید. این شرکت نیز به تولید محتوای متنی مشغول است.

4-رایتینا

در این روزها که هر لحظه برند و کسب و کار جدیدی در دنیای آنلاین متولد می شود ، رقابت و حضور پایدار در فضای آنلاین برای ما هر روز سخت تر از گذشته میشود. برای موفقیت و تاثیری پایدار و طولانی مدت در این فضای رقابتی نمی توانیم با همان استراتژی های قدیمی و ناکارا به راه خود ادامه دهیم. علاوه بر این با توجه به کمبود منابعی مانند زمان و توجه مخاطب ، در شرایطی که مخاطب دائما درمعرض بمبارانی از اطلاعات و پیام های تبلیغاتی است ، باید محتوای مفید و ارزش مندی برای مخاطب داشته باشیم تا بتوانیم توجه او را جلب کنیم. این شعار شرکت رایتینا در زمینه تولید محتوا است.

5- کپیفای

این شرکت به استخدام تولید کننده های محتوا و نویسندگان و تایپیست ها پرداخته و از این اشخاص می خواهد به تولید محتوا بپردازند و محتوای تولیدی را در اختیار شرکت قرار دهند. به این ترتیب پس از پرداخت دستمزد کارمندان رقم قابل توجهی نیز نسیب خود شرکت خواهد شد. همکاری به این شرکت ها یک مزیت و یک عیب کلی دارد. از معایب این نوع شرکت ها می توان به کیفیت پایین و از مزایای آن می توان به قیمت کمتر اشاره کرد. برای دست یابی به سایت این شرکت کلیک کنید.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.